П Р О Т О К О Л

 

гр. Хасково, 30.10.2020 година

 

Административен съд Хасково, в публично съдебно заседание на тридесети октомври през две хиляди и двадесета година, в състав:

 

 ПРЕДСЕДАТЕЛ: ПЕНКА КОСТОВА

 

При участието на секретаря Гергана Мазгалова

сложи за разглеждане адм.дело № 616 по описа за 2020 година,

докладвано от Председателя

 

На поименното повикване в 10:16 часа се явиха:

ЖАЛБОПОДАТЕЛЯТ В.Б.М., уведомен от предходно съдебно заседание чрез процесуалния си представител адв. С.Х., не се явява и не се представлява.

ОТВЕТНИКЪТ ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „ОДОП“ - ПЛОВДИВ, уведомен при условията на чл.138, ал.2 от АПК, не се явява, представлява се от гл. юрк. Ц. Д., надлежно упълномощена по делото.

Съдът докладва, постъпила молба по електронната поща на Административен съд – Хасково, заведена с вх. №6227/26.10.2020 г., от Ц. Д. – гл. юрк. в Дирекция „Обжалване и данъчно-осиурителна практика“, в която заявява, че не възразява да бъде даден ход на делото, ако не са налице процесуални пречки за това.

ВЕЩОТО ЛИЦЕ М.Л.Ц., редовно призована за днешното съдебно заседание, с призовка връчена на 28.09.2020 г., не се явява.

Съдът докладва постъпила молба с вх. №6269/29.10.2020 г. от вещото лице М.Л.Ц., в която сочи, че е започнала работа по експертизата, но поради служебната и ангажираност не е готова с отговора по всички поставени задачи за насроченото за 30.10.2020г. съдебно заседание, поради което, моли да й бъде дадено допълнително време за работа по експертизата.

ГЛ. ЮРК. Д.: Моля да бъде даден ход на делото.

Съдът намира, че не са налице процесуални пречки за даване ход на делото в днешното съдебно заседание, ето защо

 

О П Р Е Д Е Л И:

 

ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО.

ДОКЛАДВА, в изпълнение на протоколно определение на съда от 18.09.2020 г., с което на основание чл.192 от ГПК, вр. с чл.144 от АПК, вр. с §2 от ДОПК, от Териториално статистическо бюро – Хасково, като трето неучастващо по делото лице е изискано да представят данни за потребителския паричен разход на четиричленно семейство в гр. Хасково за периода 2007 г. – 2010 г., по делото е постъпило писмо с вх. №5603/30.09.2020 г., съдържащо изисканата информация.

ГЛ. ЮРК. Д.: Да се приеме постъпилото писмо като доказателство по делото.

Съдът, с оглед относимостта към настоящия спор на представеното писмо от Териториално статистическо бюро – Хасково намира, че същото следва да бъде прието като доказателство по делото, ето защо

 

 

 

О П Р Е Д Е Л И:

 

ПРИЕМА и ПРИЛАГА като доказателство по делото писмо с изх. №Ю-Х-ИЗ-520/29.09.2020 г. от С. Велева - началник на отдел „Статистически изследвания – Хасково“, ТСБ-Юг, относно: предоставяне на статистическа информация за паричен разход по размер на домакинството за периода от 2007 г. до 2010 г..

ГЛ. ЮРК. Д.: Считам, че следва да бъде дадена възможност на вещото лице да завърши заключението по назначената съдебно-счетоводна експертиза, тъй като същото е започнало работа, но очевидно му е необходимо още време.

Нямам други доказателствени искания на този етап от производството.

Съдът, като взе предвид, че на този етап от производството страните не правят искания за събиране на други доказателства, както и постъпилата молба от вещото лице М.Л.Ц., с която моли да й бъде даден по-дълъг срок за изготвяне на възложената й експертиза, намира, че на вещото същото следва да бъде дадена възможност да изготви заключение по възложената й съдебно-счетоводна експертиза.

Водим, от което съдът

 

О П Р Е Д Е Л И:

 

ДАВА ВЪЗМОЖНОСТ на вещото лице М.Л.Ц. да изготви заключение по възложената й съдебно-счетоводна експертиза.

ОТЛАГА и НАСРОЧВА делото за 15.01.2021 г. от 10.00 часа, за която дата жалбоподателят - уведомен при условията на чл.138. ал.2 от АПК, ответникът от съдебно заседание чрез процесуалния си представител.

Да се уведоми вещото лица М.Л.Ц. за датата на следващото съдебно заседание.

Заседанието приключи в 10.23 часа.

Протоколът се изготви на 30.10.2020 година.

 

                                                                     

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ: 

                                                       

 

 

Секретар: